12.9.10

Raons Comprar Cotxe Híbrid

Jo entenc que en general és a mi a reparar, els canvis positius a ser menys malgastador i prendre mesures per revertir alguns dels danys que hem fet el planeta. No vaig a anar tan lluny com al pagament de crèdits de carboni, em sembla que una mica estrany, però encara estic vacil.lant sobre la substitució del meu vell i gran, perdent combustible SUV amb un híbrid. Sé que ajudar al medi ambient, però necessito més convincent, més raons per comprar un cotxe híbrid que estalviar uns quants dòlars a la gasolinera.

El que vaig trobar eren en realitat força raons.

1. És hora de començar. Vas a pagar més per un híbrid que un cotxe tradicional. Amb el temps, vostè farà la diferència en l'estalvi de gas, però que portarà algun temps. Si bé aquests dos punts sonar com et dic no és una bona idea, la realitat és que hem de començar per algun lloc. Sabem que el Congrés ha ordenat als fabricants d'automòbils per començar a treballar seriosament en els cotxes, que substituiran al que fem servir avui en dia. No estem allà encara, però estem treballant per arribar allà. Aquests cotxes són un pas en aquesta direcció. L'inevitable s'acosta i que també podria començar a usar-lo.

2. De veritat estan ajudant a revertir el dany de les emissions. Quan vostè condueix un híbrid, vostè està ajudant a reduir el núvol marró desagradable que tots hem estat queixant.

3. Un híbrid té sentit. Vostè té l'opció, inabastable fins ara en els cotxes elèctrics simples, de moure's entre les reserves de combustible tradicional o totalment fora de funcionament elèctric, generalment amb el simple accionament d'un interruptor, sempre que ho necessiti.

4. Vostè recarregui les bateries cada vegada que es trenqui.

5. Ara té opcions que no tenia amb els híbrids fa cinc anys. Això inclouria l'opció d'entrar en un híbrid SUV. No obstant això, ara també vol dir que, atès que els fabricants han estat en això per una mica de temps ara, saben que vols aquesta comoditats que hagis acostumat al seu cotxe tradicional. Així doncs, vostè no ha d'optar per un quadre horrible d'un cotxe petit més.

6. Vostè rebrà un molt, molt bona rebaixa d'impostos del govern federal per la compra del seu híbrid.

7. Vostè obté cosí d'estacionament a la biblioteca i en molts altres llocs. Bé, pel que una última és només la meva cosa personal, però he d'admetre que m'agrada trobar una plaça d'aparcament a la ciutat i sempre he envejat aquells llocs reservats per als vehicles de combustible alternatiu.